Mark Reynolds se vrátí!
  • [ Novinky ]
    • Aktuální
    • Archiv
  • [ Obrázky ]
    • Noční můra
    • Rozsévání ohně
    • Prolomení obrany
    • Tunel
    • Ostatní
    • Ruprtovo fórum 2003
    • Ruprtovo fórum 2005
  • [ Recenze ]
  • [ Projekty ]
    • When The World Ends
    • TOP1
  • [ Download ]
    • Mise
    • Editor & Scripty
    • Addony
    • Smetiště
  • [ Guestbook ]
  • [ Odkazy ]

ARCHIV
25./28. října 2005 | Vyhazuju odpadky
Nedávno jsem se hrabal v počítači a narazil jsem na mou historickou práci - B2006. Chvíli jsem o tom uvažoval a nakonec to skončilo dočasným navratem stránek Gaja Studia na tuto doménu. Teď, když už je vše při starém, jesm otevřel novou sekci, Smetiště, kde je kromě již umiňovaného B2006 i několik dalších více či méně starých děl. Pokud se tedy budete někdy hódne nudit, zkuste zavítat sem.

22. října 2005 | WTWE 1.2 již brzy
Od vydání WTWE již uběhl nějaký ten čas a ačkoliv jsem už mnohokrát sliboval, že vydám další opravný patch, dosud se tak nestalo - ať už kvůli škole, kvůli jiným starostem nebo kvůli mé vlastní lenosti. Rozhodl jsem se proto využít nadcházejících podzimních prázdnin a na jejich konci, popřípadě pár dní po něm, hodlám vydat WTWE ve verzi 1.2, která by měla obsahovat mimojiné i tato vylepšení a úpravy:
  • Opravení fatální chyby ohledně nesestřelitelného Kamova
  • Vylepšený druhý úkol - lodě se nyní nepohybují náhodně, celkově je celá pasáž kratší a snad i méně nudná.
  • Upraveny některé hlášky (díky Ježurovi) a zlepšena jejich zvuková kvalita.
  • Hi-res obličeje pro hlavní postavy (Charles Brown, Mark Reynolds a Aslan Radajev)
  • A samozřejmě tolik slibované bonusy, ovšem povětšinou přístupné jen při obtížnosti MEDIUM a vyšší

  • 18. září 2005 | Noční můra MP
    Exec z VetSquadu předělal Noční můru do multiplayerové verze a zveřejnil ji na OFPEC. Mise prošla několika úpravami, bylo přidáno několik addonů a vojáků. Sám jsem ji ještě nehrál, ale jedná se o COOP misi a prý je to "pekelná jízda". Mise bohužel během konverze přišla o českou část Stringtable.

    14. září 2005 | Recenze na Tři Krále
    Konečně jsem se mo několika měsících dostal k tomu, abych dohrál a zrecenzoval Ježurovo veledílo Tři Králové. Bohužel to nedopadlo tak, jak jsem si původně představoval. No, posuďte sami.

    30. srpna 2005 | Recenze stále žijí
    Ačkoliv jsem očekával, že zrecenzuji už jen Ježurovi Tři Krále a utnu svou rádobyžurnalistickou kariéru, nedávno vydaná kontroverzní kampaň Časostřelec me donutila změnit názor. A nejen to - zjistil jsem, že mě recenzování stále baví, takže kdo ví. Můj názor na Časostřelce najdete tradičně v sekci recenze.

    6. srpna 2005 | Noční můra vítězem soutěže ofp.valka.cz
    S radostí oznamuji, že Noční můra se obsadila první místo v soutěži OFP.VALKA.CZ. Děkuji všem, kteří na misi spolupracovali a i těm, kteří si ji stáhli a zahráli. Zároveň přeji ostatním tvůrcům podobné úspěchy.

    K této příležitosti bych rád oznámil, že kromě nové verze WTWE vyjde v příštích dnech i nová Noční můra, se mnoha opravenými chybami a několika vylepšeními. Mělo by se tak stát do druhého týdne v září.

    13. července 2005 | WTWE 1.1
    K dispozici je nová verze mise a addonu (je třeba stáhnout obojí znova), kde je kromě chyby se streetlampu opraven i fatální nedostatek v outru, kvůli kterému se spustilo příšerně, až se divím, že si toho ještě nikdo nevšiml.

    12. července 2005 | Je to tu
    Ani ve čtvrtek, ani ve středu, ale už dnes vychází mé desetiměsíční dílo. Najdete ho ke stažení na stránkách WTWE v sekci DOWNLOAD. Užijte si ho víc než já.

    When The World Ends

    9. července 2005 | V neděli né
    Ti předvídavější z vás už tušili, že slibovaný termín 10. července se podaří splnit jen stěží, a tak jen potvrzuji svá slova z guestbooku a prodlužuji datum vydání na neurčito. Horní hranice je na čtvrtku 14. července, avšak mise může vyjít kdykoli před tímto termínem.

    30. června 2005 | Konec školy
    Dlouhých deset měsíců je pro nás, studující, konečně za námi a přicházejí dlouho očekávané prázdniny. Gratuluji všem (do)statečným, kteří tento dlouhý časový úsek přežili a v příštím roce je neuvítá stejný ročník jako letos ;).

    25. června 2005 | A kdy vlastně bude ten Konec světa?
    Mise je hotova, intro je hotovo, outro je hotovo, dabing je vyjma hlášek dabovaných 2DMM týmem a Spawnem hotov, nezbývá tedy nic jiného, než ohlásit datum vydání. Nejdřív se ale podívejme, na kdy jsem sliboval misi v minulosti:

    18. 10. 2004:
    Hotova jsou 2/3 a první polovina nejsložitjěší animačky. A pak mě čeká ještě intro a outro a nakonec ještě dabing. Můj první odhad byl před nedávnem měsíc, ale to byl velmi optimistický odhad. Ale věřím, že do Vánoc by se to tu objevit mělo.
    Jak jste si asi všimli, zbývá méně času do Vánoc příštích než uplynulo od těch minulých, takže tohle se tak trochu nevyplnilo. Vlastně úplně.

    16. 4. 2005:
    Tak, a hratelná část WTWE je konečně po šesti měsících hotova. Nyní zbývá jen intro s outrem, což bude trvat ještě cca dva měsíce.
    Tohle už je trochu lepší, tady jsem se sekl jen o necelý měsíc. A nyní už konečně můžu ohlásit oficiální datum vydání, a to

    10. 12. ČERVENCE 2005

    Samozřejmě to není závazné, neručím za to, že se něco zvrtne a datim se oddálí, ale v každém případě se budu snažit toto datum dodžet.


    28. května 2005 | Noční můru úplně všem po celém světě!
    Na krutý nátlak Spawna jsem přeložil všechny texty v Noční můře do angličtiny a zároveň s tím jsem dodatečně poopravil pár drobných chyb v misi, takže nyní si misi můžou zahrát opravdu všichni.

    27. května 2005 | Noční můru všem!
    Jelikož po stažení mé mise přišlo pro některé jedince zklamání v podobě nespustitelné mise, ve spolupráci s Kubou a Spawnem (kterým moc děkuji a kteří dostali slíbené místo v credits) jsme příčinu problému dlouho hledali a nakonec jsme ji samozřejmě našli. V misi je použit addon a script, který vytvoří oheň a dým na zničených vozidlech, a právě objekt toho ohně, převzatý z BAS Blackhawk addonu, byl kamenem úrazu. Opravená verze proto tento efekt pro jistotu vůbec neobsahuje, což je přijatelná oběť pro to, že si budete moci misi zahrát.

    Nová verze nahradila starou, takže odkazy jsou stejné a naleznete je v sekci Download - Mise.

    Nightmare poster 14. května 2005 | Nová mise & nový web
    Dnes, přesně rok před jejím dějem, mám tu čest představit vám po dlouhých měsících zahálení na disku svou třetí misi - Noční můru. Jedná se o velmi těžkou misi, což má za následek mimojiné fakt, že se odehrává v noci. Misi naleznete ke stažení ve dvou formátech, EXE a ZIP, a to v sekci Download - Mise. Přeji příjemnou zábavu při jejím hraní.
    BTW: Patrně jste si všimli novéhu vzhledu webu, kvůli kterému jsem odkládal vydání mise až na večer. Jen dodám, že není ještě úplně hotov a pokud najdete nějakou chybu, napište to prosím do guestbooku

    10. května 2005 | Noční můra se blíží
    Ano přátele (a nepřátelé), jak jste si již mohli přečíst ve zdejším guestbooku, v sobotu 14. května 2005 konečně vydám dlouho slibovanou a donekonečna odkládanou misi Noční můra. Práce na ní začli ještě v době, kdy na Rozsévání ohně zasychala barva a já se rozhodl vytvořit nepřímé pokračování. Již tehdy jsem misi víceméně dokončil a pak jsem dostal šílený nápad a začal jsem tvořit kampaň, přičemž mise měla být její součástí. Proběhla konverze ruských jednotek na Laserovi současné ruské vojáky, jenže v průběhu měsícu jsem zjistil, že jsem si ukrojil příliš veliké sousto a kampaň byla zrušena. Na misi se zapomnělo a i já prohlásil, že bude součastí Op85 modu. Dny plynuly a několik týdnů zpátky jsem náhodou objevil v jedné staré složce Nightmare. Pustil jsem se do rekonverze a cestou plnů útrap a nástrah jsem misi dopracoval do konečné podoby, která je vlastně totožná s verzí z konce roku 2003. Proto od mise nečekejte žádné zázraky, a obzvláště pro intro to platí dvojnásob, protože to bylo mé první.

    Koukám, že jsem se pořádne rozkecal, a proto vám ještě nakonec poskytnu šestici obrázků z mise, najdete ji v sekci Obrázky - Nightmare.

    24. dubna 2005 | Výročí
    Je tomu přesně rok, co se na zdejších stránkách objevil belký, tmavě zlatý nápis KONEC STUDIA ohlašující zánik projektu Battlefield 2006 a de facto pohlcení studia týmem Operace 85. B2006 mod se transformoval zčásti v Op85 a značná část nápadů se dostala do mise When The World Ends, jejíž vývoj se chýlí ke konci. Au revoir, mon amis!

    22. dubna 2005 | Co znamená tajemná zkratka WTWE?
    Dnes se konečně dozvíte tajemství této zkratky a mnoho více - spustil jsem totiž prezentační web o mé misi, a do dvou měsíců se na něm určitě objeví i mise samotná. Odkaz na stránky naleznete v pravé horní části této stránky.

    Nakonec tu mám ještě velmi příjemnou novinku, avšak pouze pro mě ;) - přiští týden jedu do Francie, takže budu od pondělka do pátku mimo a tvorba na misi ani na ničem jiném nebude pokračovat.

    14. dubna 2005 | Bad news
    Po 49 dnech konečně přináším nějaké zprávy, avšak poze špatné (z jistého pohledu na věc). První se týka mise Nightmare - je téměř hotova, v podstatě i otestována, ale nějak se nemám k jejímu kompletnímu dodělání (WTWE a také škola), a proto zřejmě vyjde až po WTWE. Druhá špatná zpráva se týká recenzí - jak už jsem zmínil, času se mi nedostává, a proto první mise, kterou v nejbližší době zrecenzuji, budou zřejmě až Ježurovi Tři Králové. Na ty se jako na výtvor konkurenčního studia (ano Ježuro, jsme opět konkurence, už si nemusíš stěžovat (viz zdejší guestbook, zpráva ze dne 28.4.2004).

    Aby to tu nebylo vše v negativní náladě, tak oznámím, že vývoj WTWE se blíží ke konci. Do konce mise mi chybí jedna animačka, poté už následuje pouze intro a outro. Některým dabérům už byly dokonce rozeslány texty, takže můžu s jistotou říct, že do letních prázdnin bude mise hotova. Já doufám, že dřív, ale dopředu nevím, jak to zvládnu.

    24. února 2005 | Staré nové projekty
    Dnes, v den mých sedmnáctých narozenin a přesně dva měsíce po poslední aktualizaci konečně přináším nějaké novinky. Jednají se dvou mých projektů, které by měly nejpozději do dvou měsíců spatřit světlo světa. Prvním je již známý Nightmare, původně plánovaný jako single-mise, poté zařazený do kampaně B2006 a nyní opět předělán na samostatnou misi. Jelikož je hotový více než rok a jediné, co mohlo teoreticky přiníst problémy, jsou dvě konverze do kampaně a zpět, tak se v současné době čeká jen na řádné otestování. S druhým projektem je to poněkud složitější - původně plánované Rozsévání ohně 2 bylo nejen přejmenováno (na vysvětlení zkratky W.T.W.E. si budete muset počkat :), ale i naprosto osamostatněno od RO1 a Nightmaru a za pomoci SIlver Falconových znalostí o současném děni ve světě byl pro něj vymyšlen jedinečný příběh, na kterém celá mise stojí. Což bude její největší výhoda, ale i nevýhoda - nemohl jsem se vyvarovat přílišné lineárnosti a tak jediné, kvůli čemu bude mise hratelná vícekrát, jsou tři volby obtížnosti a fakt, že téměř čtvrtina všech událástí v misi je založena na náhodě.

    Ještě nesmím zapomenout na soutěž BEST OF KOFLEX, jejíž nominace budou uzavřeny v neděli 27. února a následující dva týdny budete moci volit ABSOLUTNÍHO VÍTĚZE. Takže tĚM z vás, co ještě nepřispěli svými nominacemi, zbýají už jen tři dny. Všichni vítězové budou oceněni nálepkami za nejlepší misi v dané kategorii (zalté sošky se mi bohužel sehnat nepodařilo) a pro absolutního vítěze mám přichystanou speciální cenu, dá-li se tomu tak říct.

    24. prosince 2004 | Vánoce jsou tady!
    Již čtvrtý rok slaví OFP komunita své Vánoce (já jsem byl zatím jen u tří) a jako vždy na nás čekají dárky od BIS. Ovšem dnes se to již neomezí jen na vánoční stromečky na Everonu, ale právě na dnešek je chystáno zveřejnění tolik očekávaných výsledků soutěže v editování. Proto přeji hodně štěstí všem našincům a doufám, že aspoň jeden Čech se dostane do finále (nejlépe pak na první příčku). To je ode mě vše a šťastné a veselé Vánoce všem.

    16. listopadu 2004 | Recenze na dvě mise od Vojtooa
    Je tu druhá a třetí retro recenze, tentokrát na mimořádné počiny s názvem Sahara a Air Defense, který vytvořil Vojtoo.

    14. listopadu 2004 | První ze série RETRO recenzí
    Přináším první ze slibované řady recenzí na mise, které mají datum vydání daleko za sebou, ale i přesto jsou dnes hratelné. Oproti předpokladům ale není první ze série legendární Brtutální Nikita, ale geniálně jednoduché dílko od jednoho z tvůrců Hawk In Nets. osuďte sami - hledejte po názvem Výcvik Spetz Natz.

    2. října 2004 | Nové obrázky
    Přichystal jsem pro vás tři nové obrázky z Rozsévání ohně 2, hledejte v sekic Obrázky (zcela nečekaně). Také vás chci informovat o nenadálém výpadku guestbooku. Chyba není na vašich přijímačích, ale u poskytovatele - Blueboardu. Nemám tušení, co je to za problém, ale guetbook je dočasně mimo provoz.

    18. září 2004 | Článek o Komplexních misích
    Skvělá mise Sestřelen od Sarge Studia (tedy nikoli je práce LuckyhoM - tímto se všem autorům omlouvám), která přinesla nový žánr, a až neuvěřitelná podobnost s Rozsévání ohně 2 stejného žánruz mě donutila napsat článek o tomto novém potencionálním boomu na editační scéne. Pokud nevíte, co tím myslím, tak si ten článek přečtěte:

    Článek o komplexních misích (odkaz byl zrušen)

    12. září 2004 | Recenze mise Sestřelen
    Neuplynulo ani 30 hodin od vydání skvělé Luckyho mise Sestřelen a uže je tu recenze. Nutno dodat, že mise si vysloužila známku 92% a hodnocení EXCELLENT MISSION, což je dobrý důvod ke stažení...

    10. září 2004 | Info o Rozsévání ohně 2
    Na žádost několika lidí jsem uveřejnil skromné info o mém nynějším projektu (celý název zní "Rozsévání ohně 2: Operace Kodiak") a čtveřici obrázků z první části mise. V nejbližší době hodlám doplnit ještě pár screenu do plného počtu devíti snímků. Info najdete v sekci DOWNLOAD > MISE a obrázky kde jinde než mezi OBRÁZKY.

    20. srpna 2004 | Recenze & Obrázky
    Po hodně dlouhé době zde konečně můžete nalézt několik novinek. V první řadě jsem přidal recenze na tři mise, z toho dvě pracují pod ČSLA II modem. Jelikož B2006 je už dávno minulostí, vymazal jsem veškeré pozůstatky po něm. Tématicky založené wallpapery byly smazány a nyní vás čekají dva nové. Mimo jiné jsem ještě maličko vylepšil grafiku a doladil pár technickýchzáležitostí, ale nic, co by stálo za řeč.

    18. srpna 2004 | Stejná doména, nová stránka
    Téměř čtyři měsíce po ukončení studia tato sránka vstává z mrtvých. Nikoli jako stránka Gaia Studios, ale jako moje osobní stránka (doména gsmod.wz.cz je pouze pozůstatek po staré stránce). Sekce prošly pouze grafickou úpravou, žádný nový obrázek či nová recenze tu není. Avšak to neznamená, že ani nebude - k recenzím se hodlám vrátit (misí v dnešní době přibývá, takže budu mít z čeho vybírat) a semtam se tu možná objeví nějaké obrázky z Operace 85.

    31. července 2004 | Scénář k B2006 je venku!
    Tipnul bych, že se na tuhe stránku už moc lidí nedívá (a já patřím mezi ně), ale i tak sem píšu tuhle novinku. Nyní, po několika měsících od konce studia, zveřejňuji scénář k B2006 tak, jak koloval mezi členy studia (aspoň zčásti) a jak byl pak ukázán členům Op85 studia. U několika misí nenajdete popiss vysvětlením, že mise je už hotova, to brzy opravím. Přeji příjemné čtení.
    Ehm, nezapoměnl jsem na něco? Ahá, já jsem vám vlastně nedal odkaz. Tak tady je: http://gsmod.wz.cz/download/scenar.htm

    24. dubna 2004 | Špatné zprávy
    Po nešťastné souhře náhod, které se udály v minulých dnech, mám špatnou zprávu. Ali, náš exintrař, již před časem přešel k týmu Operace 85 (nemáme ho rádi, milášku, ošklivý, špinavý hobit. Co hobit, ani na to se nezmůže) a po neúspěšeném hledání náhrady musím oznámit
    KONEC STUDIA
    To samozřejmě neznamená konec Battlefield 2006, protože dle mého názoru je scémář příliš dobrý na to, aby skončil v koši. Prozatím je však odložen, i když některé jeho prvky budou možná použity tam, kde teď pracuji. Paradoxně i já jsem se stal členem týmu Operace 85. Zatím to vypadá, že gsmod bude použit v modu Operace 85 (mluvíme teď o menu a o scriptech) a dokonce tak dopadnou i nějaké mise, a to včetně Nightmare (to je vzkaz pro ty, co marně doufali, že vyjde samostatně).

    Tato stránka bude nadále pokračovat pod stejnou doménou jako moje osobní stránka, ale nevím, jak dlouho, protože zde asi nebudu mít o čem informovat.

    11. dubna 2004 | Interview
    Pavka z bonuswebu (http://flashpoint.bonusweb.cz) zveřejnil na stránce rozhovor se mnou o projektu Battlefield 2006, takže zajímá-li vás náš projekt, určitě se tam podívejte. Najdete ho tam v sekci "články".

    21. března 2004 | Rádio
    Ačkoli v poslední době neproběhla žádná aktualizace, neznamená to, že se zastavily i práce na projektu B2006. Ty stále pokračují a důkaz toho najdete v sekci Obrázky > B2006. První obrázek se týká jedné mise v kampani, ale důležitější je ten drihý. Jistě znáte z ČSLA2 script, pomocí kterého můžete přivolat evakuační vrtulník nebo bombardování. My samozřejmě podobný script budem mít taky, ale rozhodně bude variabilnější než ten v ČSLA. V první řadě v něm budou hned čtyři volby (viz obrázek) a oproti ČSLA nebude akce v nabídce činností jen u jednoho vojáka, nýbrž u všech radistů po celé mapě. A to včetně hráče (pokud je hráč radista nebo si vezme rádio, v nabídce činností se mu zobrazí akce). Samotný systém pak bude mnohem přístupnější hráči, který si budem moci volit typ vrtulníku/letadla, které bude pro danou činnost použit, bude si moci zvolit dovednost pilotů a v neposlední řadě třeba obsah bedny pro shoz munice. Jediné, v čem náš systém zaostává za ČSLA je fakt, že po potvrzení akce ji nelze zrušit.

    2. března 2004 | Nová doména
    Ačkoli naše nová doména gsmod.wz.cz funguje již více než 12 hodin, stará je zrušena až teď. Důvodem je to, že jsem data přesouval ve škole (neuvěřitelné připojení 1024kB/s, ne-li více), kde jsem všask neměl potřebné prostředky ani čas na úpravu staré stránky. Dnes to však napravuju a stará doména nyní slouží (respektive bude sloužit) jako skladiště. Abysme si ji udržely, musíme provozovat reklamu, a proto nyní po otevření této stránky neuvidíte jednu reklamu, ale rovnou dvě (naštěstí obě ve stejném okně).

    A abych nezapomněl, v sekci obrázky > kampaň přibyly dva nové záběry z kampaně, či spíše modu. Já i Ali jsme nezávisle na sobě vytvořili script na tlakovou vlnu po výbuchu (podobná jako je k vidění v ČSLA2 po výbuchu těžších tanků), a oba byli takřka totožné. Script je samozřejmě zařazen do modu a výrazně spestřuje hru. Jako všechno ostatní půjde samozřejmě vypnout, což potěší hlavně majitelé slabších počítačů.

    28. února 2004 | GAJA STUDIOS -> Gaia Studios
    Dnes, 28.2.2004, je GAJA STUDIOS oficiálně změněno na Gaia Studios, což jde ruku v ruce se změnou mého jména z GAJA na Gaia (thanks Silver Falcon). Jistě jste si už všimli krásného nového nadpisu i doméně na něm. Od pondělí 1. března totiž měníme doménu ze stávajícího gajastudios.wz.cz na gsmod.wz.cz, takže pokud máte na stránkách odkaz na naši stránku, doporučujeme změnit ho. Na vaše přání jsme také přešli z formátu .asp na .htm, což ocení zvláště ti, co nemají rádi Billa Gatese. Důvod použití .asp ve staré verzi bylo to, že při tvorbě jsme vycházeli ze Silvermolovy stránky, jež .asp pouřívala.

    Další novinky se týkají projektu Battlefield 2006. Od ČSLA týmu se nám nedostává odezvy, takže vývoj misí, kde se vyskytuje AMO (Armáda Maldenských ostrovů) stagnuje, a tak se můžeme pustit do prvních misí. Druhá mise je téměř hotova, chybí jen intro a outro. Dále uvažujeme o použití addonu "Russian Federation Special Forces Pack" od Lasera (velikost 12,8 Mb) a addonu Rangerů od stejného autora, jež vyšel nedávno (v řádech hodin) a tím pádem zanevření Rangerů od BAS. Ještě nevíme, jak ruští Rangeři vypadají, takže není nic jisté, ale za každou cenu obsahují zajímavý addon vozidla HMMWV. Když už jsme nakousli téma addonů, tak je tu vcelku pozitivní zpráva pro všechny majitele ČSLA2 addonu, protože MT-LB pack potřebný pro naši kampaň je součástí československého modu (odpadá 16 Mb). A nakonec je to takové na první pohled obyčejné slovíčko, které je ale jedném z nosných prvků kampaně - Unicorn.

    14. února 2004 | Prolomení obrany v2.1 - bez primu
    V poslední době se hodně mluví o přítomnosti neoblíbeného oficiálního addonu prim v misích, a tak jsem se ještě jednou mrkl na misi Prolomení obrany a opravil ji tak, aby tento addon neobsahovala. Toť pro dnešek vše.

    11. února 2004 | Prolomení obrany v2.0
    Dnes, bezmála dva týdny po vydání skvělého ČSLA2 addonu, vám přinášíme naši starou misi Prolomení obrany překonvertovanou pro ČSLA2. Je sice mírně těžší (hlavně co se týče účinku pěchorních AT zbraní), ale i tak není nesplnitelná. Také chci upozornit všechny tvůrce misí pro ČSLA1, že pro konverzi na verzi 2 stačí nahradit v názvu jednotek (v editoru) CSLA za CSLA2, v případě Tatrovek pak MAA za CSLA2.

    1. února 2004 | ČSLA vlna se šíří...
    Po zdlouhavém čekání je tu pokračování úspěšné ČSLA a tak jsme odložili veškerou práci a hrajeme kampaň.

    24. ledna 2004 | Odchod | Autor: P.W.
    Dlouho jsem to odkládala, ale nikdy nelze nic odkládat věčně. Dnes oficiálně končím jak v Gaia Studios, tak s OFP obecně. Mnoho z vás mě asi nezná, moje poslední veřejná návštěva OFP komunity byla před více než rokem na Tiscali fórech, a tam to tehdy žilo. Asi se už nikdy nepodaří vskřísit tu pravou atmosféru, kdy všichni sháněly návody na dnes jednoduché věci a kdy všichni čekali na vydání datadisku Resistance. Tehdy byly nejznámějšími osobmostmi MAA a Leon a dokázali odpovědět v podstatě na vše. V oněch zlatých časech neměl nikdo čas ani náladu na nějaké spamování, které se v posledních (tý)dnech objevilo na Ruprtových fórech (sice nejsem registrovaná, ale občas se tam mrknu). Za Flashpointovské renesance na konci roku 2002 se sice také nemluvilo pouze k danému tématu, ale vše bylo v přijatelných mezích a nikomu to nevadilo. Málokdo si dnes vzpomene na pověstné téma "Pán prstenů", které co do počtu odpovědí téměř trumflo i další zajímavé téma "Realita vs. Flashpoint". Bphužel, tyto časy jsou pryč a dnes, v době všeobecné komerce už není na jednoduché mise místo. Co se toho týče, poslůední dobopu jde vše mimo mě a já jen dokončovala pár věciček pro naši kampaň, ale když je teď v týmu Ali, jsem trošku nepotřtebná, a to je jeden z mých hlavních důvodů k odchodu. Tím další je samozřejmě to, že jsem se přestěhovala a komunikace s Gajou se tak zhoršila.

    Pozdravuji všechny, kdo mě znali, a přeji hodně štěstí do nejisté budoucnosti OFP1, avšak do skvělých zítřků OFP2. Sbohem...

    9. ledna 2004 | Nový rok a nějaké ty novinky
    Vítejte v Novém roce (ačkoli jste v něm už 9 dní). Mám mimořádně dobrou náladu, protože jsem si koupil soundtrack k Návratu Krále a moje uši právě poslouchají skvělou písničku Minas Tirith. Samozřjmě že kvůli tomuhle sem nepíšu. Dnes jsem totiž aktualizoval stránku a můžete nalézt informace o chystané kampani Battlefield 2006. Více v odkazu napravo.

    28. prosince 2003 | Interview s týmem Operace 85
    Konečně je zde rozhovor se členy týmu Operace 85, což je dnes jeden z nejznámějších projektů v našich končinách. Na otázky odpovídal boss projektu BikerOFP a sem tam něco zodpověděl i Eda Mrcoch. Předem varuji, že pokud nemáte moc času, tak ani nečtěte, protože Bikerovi odpovědi se nezadají se slohovou prací nejednoho studenta střední školy. Interview najdete v sekci bonus.

    20. prosince 2003 | Nový člen
    Náš tám nedávno přivítal nového člena, jímž je Ali, známý z Ruprtova fóra a tvůrce nejedné dobré mise. Jeho přijetí je velký přínost pro studio, protože neznám nikoho, kdo umí tak výborně tořit videa a ještě k tomu nepracuje na ničem jiném. Jeho přijetí bylo utvrzeno skvělým outrem k misi Nightmare, které vytvořil dřív, než kdokoli z nás čekal. A nutno dodat, že je to opravdu povedené outro. Když už jsem nakousl toto téma, tak další skvělá zpráva je, že mise Nightmare je už v podstatě hotová a my se můžeme v klidu pustit do tvorby dalších misí.

    P.S. Za čtyři dny jsou konečně Vánoce, tak přejí všem veselé svátky a Šťastný Nový rok. Myslím, že jelepším dárkem pro mnohé z nás bude vydání addonu & kampaně ČSLA II, jež byla slibována pod stromeček. No, uvidíme.

    7. prosince 2003 | Recenze & wallpaper
    Dnes, v den 62, výročí útoku na Pearl Harbor, vám přinášíme recenzi na jednu průmětnou misi (Atentát-dodatek) a jeden nový wallpaper. Starší wallpapery jsou nyní mírně upravané, takže doporučujeme zhlédnout i ty. A aby to neblo všechno, v brzké době se k nám pravděpodobně připojí jedna známá osoba, skvělý tvůrce jak misí, tak videoscén.

    30. listopadu 2003 | Recenze na misi "Masakrová obrana"
    V sekci recenze nyní můžete nalézt recenzi na nedávnou vydanou misi od BoboraSK "Masakrová Obrana".

    29. listopadu 2003 | Nový člen! | Autor: P.W.
    Po (velmi) dlouhé odmlce se vracíme zpět a přinášíme skvělé zprávy - do našeho týmu se připojil skvělý intrař night hawk a vzal si na starost videomise o jednotlivých postavách. Věříme, že na popisu Scotta Ibrahima se dostatečně vyřádí a že výsledné dílo bude vypadat skvěle!!!

    7. listopadu 2003 | New, news, news. And news.
    V první řadě Vás musím informovat o updatu sekce studio, ve které nyní naleznete aktuální informace o našem projektu a něco málo o nás navíc.

    Další, o něco důležitější zpráva se týka mise Nightmare. Jak už tu padla zmínka, hodláme dělat kampaň a tato mise se s plnou platností stane částí této kampaně. S radostí vám ale musím oznámit, že mise je už v podstatě hotová (až na intro a outro) a o víkendu ji hodláme poslat našemu externímu betatesterovi.

    Taky jsem ve volném čase oprášil jeden hodně starý script, který jsem asi tak před měsícem doladil, připravil ho k downloadu a umístil na stránky, takže se můžete mrknout v sekci Dwonload > Editor & Scripty na Seskok HALO. Jestli se vám to bude zdát podobné s Ruprtovým Volnám pádem, tak je to jen náhoda, protože původní verze tohoto scriptu je mnohem, mnohem starší (přibližně říjen 2002).

    A nakonec tu máme informaci o zprovoznění oficiálních stránek kampaně Operace '85, za níž stojí taková zvučná jména, jako je Biker OFP, Eduardo Mrcoch, Celoush a další. Samozřejmě nesmím zapomenout i na skvělé Munch Studios, kteří pomáhají při tvorbě a dělají výbornou reklamu. Otázka je, jestli kampani nebo sobě, protože někdo se prostě podívá, že na kampani SPOLUPRACUJÍ, a omylem si bude myslet, že jí přímo dělají. Ale to je asi čistě můj názor, takže ignorujte moje zbytečné keci a radši se tam jděte rychle mrknout!

    1. listopadu 2003 | Update FDP CZ patche
    Dneska jsem si ještě pohrál s FDF modem a našel jsem pár chybiček, takže jsem je opravil a přináším vám updatovaný FDF_CZ_REPAIR soubor, ve kterém naleznete počeštěnou debug konzoli a opravený příkaz "Útočím" v command menu hráče.

    1. listopadu 2003 | Povolení
    Nyní, když jste zhlédli sérii hezkých obrázků s BRDM s kulometem (ve skutečnosti to ale není BRDM, ale OT-65 FuG), vám musíme s lítostí oznámit, že tento model nebude v addonu použit. Ballistic Addon Studios nám totiž na rozdíl od Tales Of War a Kegetyse nedalo svolení k použití tohoto vozidla a kulometu DShK. Vysvětluje to tím, že brzy bude vydán jejich vlastní pack vozidel OPFOR s ruskou kamufláží, a nepřesvědčilo je ani to, že jsme si upravili nějaké textury a řádky v configu.

    Nyní hledáme náhradu, avšak nic nevystihuje naše požadavky jako tento vůz. Kulomet jsme byli nuceni nahradit Kegetysovým PKMS, jež je sice taktéž povedené, ale k těžkému kulometu má daleko (ostatně je to jen statické PKM).

    Pokud by jste měli nějaké nápady, co by měl B2006 pack obsahovat, náš mail a guestbook jsou vám k dispozici.

    P.S. Odkazy na scripty jsou již opraveny a měli by fungovat. POkud i tak máte problémy, v nejhorším případě se scripty dají stáhnout na Ruprtově stránce (viz odkaz vlevo).

    26. října 2003 | Dvě nové tankové mise, dvě nové recenze
    Jak jste si již asi všimli na Ruprtově stránce, byly přidány dvě nové tankové mise. Obě jsem sizahrál a pečlivě zrecenzoval, tak si je můžete přečíst v sekci recenze (kde jinde).

    25. října 2003 | Obrázky z B2006
    Když už jde práce takhle od ruky, nebylo by na škodu ukázat vám dalších pár hezkých obrázků z addonu Battlefield 2006 pack. Tak tady jsou:

    [ ZÁZNAMY VYMAZÁNY ]



    24. října 2003 | Some news for you
    Dnes přináším recenzi na nedávno vydanou misi Rusý úsvit od Vjéři a asi ho moc nepotěím, protože tato mise se se svými 7% stává nejhorší recenzovanou misí a překonává tak rekord Spetz Natze. Dále jsem porovnal misi Operace Wolfram s misem v Top 5 a jako výsledek je to, že ještě jednou dodatečně upravujeme hodnocení této mise, a to na 87%. Dokonce i P.W. se shodla na tom, že ta mise není "až zas tak hrozná", jak na první pohled vypadala a rovněž ona upravila své hodnocení směrem nahoru. Takže vzdáváme hold autorů, že vytvořili takovou dobrou misi, která je v Top 5.

    A v neposlední řadě vás musíme informovat o projektu Battlefield 2006. Práce jdou mílovými kroky vpřed a náš addon už čítá něco okolo 2,5 Mb a obsahuje například zdravotní nosítka (by FDF), zakřovenou M24 (by TOW) nebo BRDM s kulometem (by BAS, oficiální textury), takže se máte na co těšit. A ještě jedna taková zpráva na závěr - vážně uvažujeme o kampani...

    19. října 2003 | CZ_patch pro FDF mod
    Reagujeme na dotazy na fórech a přinášíme pro všechny majitele FDF modu a české verze zároveň opravný patch, který by vás měl oprostit od abstraktních obdélníků, které nahrazují rádiové hlášky.

    Další skvělá zpráva se týká testování Operace Nightmare - před chvílí jsem ji dohrál až dokonce a trvalo mi to bezmála 40 minut. Pomocí našeho scriptu teď granátometčíci konečně používají granátomet ve velkém a proto nefunguje osvědčená taktika "vystřel a zapomeň" na hraně teréního převisu.

    Horší zpráva se týká pouze majitelů slabšího připojení, protože jsme se rozhodli použít v misi addon JAM magazines od BAS. Ten se ale nedá stáhnout samostatně a je součástí více než dvacetimegabajtového addonu Black Hawk. Je však možné, že to vyřešíme stejně jako Celoush ve své misi muchmůrky - k dispozici budou dvě verze souboru mission.sqs. Ale musím říct, že když vám v noci kolem hlavy sviští kulky z Kalašnikovů, k tomu hraje tajemná hudba a jako bonbónek se nehlásí Modré družstvo, které vám má v útoku pomoci, je to nádhera. Nechceme se nijak vytahovat, ale v Operaci Nightmare bude asi nejchytřejší AI v misích, co jsme kdy viděli (HIN se nepočítá...).

    16. října 2003 | P.W. ohodnotila Operaci Wolfram a známka jde dolů...
    P.W. se odhodlala k ohodnocení mise a poněvadž na jejím počítači se AI chovala poněkud stupidněji než u mě, nedala tak vysoké hodnocení (ostatně to od P.W. dostávajá minimum misí). Její verdikt se zastavil na 75% a po spočítání obou výsledků nám vychází známka 79%. Je nám líto, ale život je krutý...

    13. října 2003 | Recenze na misi Operace Wolfram
    Nemám moc času, na to, abych se nějak rozepisoval, takže vám jen oznámím, že v sekci Recenze najdete náš názor na tento zdařilý kousek od Studia Spalov.

    12. října 2003 | INFO o Battlefield 2006
    Tak, na úsvitu nového týdne vám přinášíme slibované překvapení - jedná se o dějové pozadí a seznam postav k projektu Battlefield 2006!!! Vice informací se dozvíte, když kliknete na novou ikonku vlevo.
    Ale proč to všechno? Uvědomili jsme si potenciál tohoto tématu a proto

    PROSÍME VŠECHNY MISSION MAKERY NA VOLNÉ NOZE O SPOLUPRÁCI!!!

    Jednalo by se o single/video mise na Nogově s použitím addonů armád dneška. Pokud máte zájem, kontaktujte nás na adrese support@gajastudios.wz.cz a popřípadě dám pošlete (či dejte link na) nějaký svůj výtvor, abychom posoudili kvalitu. Pokud bude vysoká, obratem se dozvíte nějaké další informace a práce bude moct ihned začít.

    11. října 2003 | Wallpapery
    Dnes ráno vám přináším první část našehov víkendového překvapení - novou sekci "Wallpapery". Najdete v ní tři wallapapery (sakra, to se blbě píše) s tématem Battlefield 2006 a jeden obecný. Všechny jsou v rozlišeni 1280x960, takže nečekejte žádné divy (i když tohle rozlišení bohatě stačí).

    10. října 2003 | Recenze na misi Muchomůrky
    P.W. mě před pár minutama poslala svoji recenzi na Celoushovu misi Muchmůrky, přičemž tam nasekala talik chyb, že i briefing v misi Spetz Natz proti tomu vypadá jako esej (neberte to doslova, jsem zvyklý přehánět). Kerektura mě trvala skoro čtvrt hodiny, prostě hrůza. Ale jinak výborně napsaná recenze, a taky asi nejdelší, co se tu dá najít.
    Aby to nebylo málo, na víkend pro vás chystáme malé překvapení okolo projektu Battlefield 2006, tak se těšte...

    P.S. Omlouvám se všem za tu reklamu v novém okně (Thanks to Silvermole), ale je mnohem lepší, než kdyby byla na této stránce.

    3. října 2003 | Kopa novinek II
    Po několikadenní promlce se na vás valí tolik novinek, že to snad aní není možné. V první řadě je ke stažení náš addon, který jenom dokazuje to, že když se člověk nudí, je schopen všeho. Opravdu vznikl tak, že jsem neměl co dělat a hrál jsem si v editoru, načež jsem náíhodou narazil na mapy od BAS a...addon byl po dvou hodinkách na světě. Jedná se o soubor map na stolech a tabulích, užitečný v intrech, outrech, misích,...prostě kdekoli.

    Další zpráva se jedná mise Operace Nightmare, na které jsme trochu obnovili práce, protože pro onen Unnamed Project se stále vyvíjí příběh (pro každý detail potřebujeme svolení - od koho, to neprozradím) a tak můžeme pracovat na ON. Intro je téměř hotové, avšak mise je stále ještě zaostává o je potřeba udělat pořádný kus práce. Také jsme z této mise zveřejnily pět obrázků, více v sekci Obrázky > Operace Nightmare.

    Když už jsme u obrázků, do sekce Ostatní byly přidány tři zajímavé snímky, hledejte je na straně 2.

    Co nevidět se zde takové objeví jeden velice zajímavý script (soubor scriptů), pomocí kterého bude možné udělat z jakéhokoli auta vozidlo s výbavou a lá James Bond. Takže rakety, zrychlení, výskok a mnoho dalšího v základní výbavě.

    Tak, to by mohlo být všechno. Jo, přece jen něco. Ta poslední novinka se týká společného fota, kde jsem upravil Davsonův obličej, který nebyl takový, jaký by si přál. Tak a KONEC!

    30. září 2003 | Opravené verze PO a RO
    Vaše stížnosti byly konečně vyslyšeny a tak dávám ke stažení opravené verze misí "Prolomení obrany" a "Rozsévání ohně" s vypnutám scriptem OnPlayerKilled.sqs, který vám dělal problémy.

    Druhou zmiňovanou misi jsem právě poslal na stránku ofp.gamezone.cz, na které se pořádá akce Missions & Addons. Tato událost nás konečně podnítila, abychom misi poslali konečně i na anglickou stránku (když už obsahuje anglické texty).

    29. září 2003 | Recenze na misi Spetz natz
    Před nanosekundou jsem dokončil recenzi na včera vydanou misi Spetz Natz od Robert Kulhánka. Najdete ji (recenzi, ne misi - ach ta čeština) v sekci recenze.

    27. září 2003 | Společná fotografie
    V tento slavnostní den jsem konečně doupravil společnou fotografii návštěvníků fóra za rok 2003. Sešlo se nás tam 24 (včetně počítače), což je o 6 lidí více než na Luckyho fotce (tu naleznete na Aliho stránkách).

    Fotka má rozlišení 1278x813 a dá se použít i jako wallpaper (jen si ji musíte upravit tak, aby měla stejnou šířku jako Vaše plocha).

    Pokud jsem na někoho náhodou zapomněl, chystám další verze fotek, pokaždé na jiném místě (a i mimo Nogovu). Ale to asi až tak za několik týdnů, protože udělat takovou fotku, to je v mnoha ohledech srovnatelné s tvorbou mise. A to ani nemluvím o tom, jak se pak OFP při takovém počtu jednotek na tak malém místě trhá. A dost stěžování - pokochejte se sami nad sebou v sekci obrázky.

    25. září 2003 | Prolomení obrany v1.30
    Přes dnešní den jsem v misi "Prolomení obrany" našel ještě pár drobných chybiček, a tak vám dnes přináším verzi updatovanou. Mimo jiné je přidána hudba do pozadí a vylepšena AI spolubojovníků (a družstvo Alfa získlao do svých řad ostřelovače navíc).

    Braking defense poster 24. září 2003 | Vydání mise "Prolomení obrany"
    V neděli jsem sice sliboval, že mise vyjde o den později, ale nedostal jsem se na internet, a tak misi přináším až dneska. Stahovat ji můžete v sekci Download > Mise.

    Jedná se o můj první výtvor v Resistanci, vytvořený někdy v říjnu 2002. Již tehdy byla skoro hotová, ale pak se na ni tak nějak zapomnělo a znovunalezena byla až přibližně před měsícem. Nyní je vyladěno několik chybek, jsou přidány RSCTitles a několik dalších úprav. Jen chci dodat, že ačkoli je intro dělané pomocí souřadnic, při tvorbě nebylo využito Ježurova kamerového scriptu (ještě neexistoval). Takže udělat souřadnicové intro znamenalo využít přiloženého scriptu x.sqs, který vypisoval POUZE aktuální souřadnice hráče a poté je bylo nutno opsat na papír a vložit do intra. Obdivuju P.W., že s tím měla trpělivost...

    P.S. Je možné, že se v blízké době objeví další stará mise, tentokrát můj první výtvor stvořený na začátku června 2002. Mise by měla běžet pod verzí 1.46 a opět to byla mise za vojáka ČSLA a opět byla součástí zrušené kampaně.

    21. září 2003 | Dobré a špatné zprávy
    Jak jste si již určitě všimli, dva naše stávající projekty byly pozastaveny. Ne že by nás nebavilo dělání misí, ale dostali jsme výbornou nabídku na tvorbu mise a přijali jsme ji, čímž se naše stávající projekty posunuly až na druhé místo ve stupnici důležitosti. Věříme však, že ona mise dopadne dobře a vynahradí obě zastavené mise.

    Naštěstí každou špatnou zprávu vyvážímě nějakou dobrou (i když tady to asi nebude stačit), a tak se zítra můžete těšit na vydání naší staré/nové mise "Prolomení obrany".

    16. září 2003 | Další obrázky
    Přidal jsem dalších šest zajímavých obrázků. Lze je nalézt mezi ostatními obrázky (na straně 2).

    Také je opraveno Interview s Munchem, do kterého jsem včera nestihl dopsat všechny odpovědi. Je tedy aktualizováno a je opraveno několik pravopisných chyb.

    15. září 2003 | Pořádná kopa novinek
    Nyní se konečně můžete dozvědět, jak jeden z autorů Hawk In Nets Munch odpovídal na naše dotazy. Celý rozhovor najdete v sekci Bonus [ ZÁZNAM VYMAZÁN ].

    Další úžasná zpráva se týká jednoho mého "zapomenutého výtvoru" - tunelu do OFP, po kterém se dožadovali hráči z Ruprtova fóra. Proto ho spřístupňuji ke stažení, najdete ho v sekci Download > Editor & Scipty a obrázky v sekci Obrázky (jak jinak).

    Další dobrá zpráva je, že již máme pro projekt "Perfect Dark" napsaný náš vlastní Alarm systém, který by měl pracovat na principu zdvojených hlídek, a po zahlédnutí něčeho podezřelého by jeden člen hlídky běžel k nejbližšímu spuštěči poplachu. Oproti HIN je tedy rozdíl v tom, že poplach se nevyhláší ihned, ale až poté, co nějaká stráž zmáčkne rudý knoflík. Když tedy hráče objeví, nemusí být nutně ztracen.

    P.S. Pokud by se vám zdálo, že "Perfect Dark" bude podobný s HIN, věřte, že tomu tak není. Zatímco HIN se zaměřuje na taktickou složku, naše mise bude poněkud akčnější...

    14. září 2003 | Kopa novinek
    V sekci Obrázky > Prolomení obrany konečně najdete všechny snímky z této více jak rok staré mise. Nyní je upravována pod verzí 1.92, je přidáno několik dialogů a vylepšna hratelnost. Při troše štěstí vyjde tato mise příští týden.

    Také je nová anketa, výsledky té staré si můžete přečíst v sekci Bonus > Ankety.

    A nakonec: Pokud to stihnu, možná se tu interview s Munchem objeví už dnes...

    12. září 2003 | Interview s Munchem - už brzy
    Jeden z autorů skvělé mise Hawk In Nets, Munch, přislíbil poskytnutí rozhovoru o vývoji mise HIN a o třetím pokračování této série. V pondělí 15. září 2003 se zde na 100% objeví. Na jeho přání jsme taky upravil recenzi Hawk In Nets tak, aby moc nevyzrazovala děj, což ocení hlavně ti hráči, k´kteří ještě neměli možnost seznámit se s touto skvělou misí.

    Jinak je přidána sekce citáty, ale to jen tak okrajově.

    10. září 2003 | Projekt Renegade zrušen!
    Po důležité poradě jsme se rozhodli, že zrušíme projekt Renegade, na kterém jsme začínali pracovat. Bohužel jsme ale na Nogově nenašli vhodnou lokaci, kde by se mise mohla odehrávat. Více je vysvětleno v sekci studio.

    Toto je naštěstí jediná špatná zpráva, teď následují ty lepší:
    1) Přidali jsme sekci "Ostatní obrázky", kde můžete najít dvanáct velice zajímavých snímků...
    Také se objevil první snímek z mise Prolomení obrany. Více jsme bohužel nestihli, ale do pěti dnů se určitě objeví ten zbytek.
    2) Vyladili jsme všechny nefungující odkazy, především ty na pravé straně.
    3) V recenzích byla přidána nová položka, která ukazuje, v jaké denní době a v jakém počasí se mise odehrává. Poměrně důležitá vlastnost, pokud vám svítí do monitoru sluníčko a nehodláte proto stahovat noční mise.
    4) Už máme za projekt Renegade vymyšlenou náhradu, ale k realizaci potřebujeme NUTNĚ někoho, kdo má zkušenosti s tvorbou map. Opět více v sekci studio.

    7. září 2003 | Recenze na Hawk In Nets
    Před maličkatou chviličkou jsem dopsal zatím nejdelší tady dostupnou recenzi na zatím asi nejlepší dostupnou misi - Hawk In Nets. O této legendě netřeba mluvit, více se dozvíte v sekci recenze...

    4. září 2003 | Několik dalších recenzí
    Přidali jsme další tři recenze. První se týká mise "Krasnaja Zvezda" od Munch Studios, která se spolu s další misí "Na Válečné stezce 2" od BikeraOFP dostal do Top 5. Nakonec je tu recenze nejmladší mise "Konvoj" od Aliho.

    2. září 2003 | Recenze mise "Boj o letiště"
    Právě jsem dopsal recenzi této vynikající mise, ale mám takový dojem, že naše recenze nikdo nečte. Pokud jste o této misi ještě neslyšeli, možná že po přečtení našeho posudku si ji stáhnete.

    P.W. by měla zítra dodat recenzi na misi "Na válečné stezce" a já se pustím na jeden z nejlepších výtvorů v dějinách Flashpointu: na skvělý "Hawk In Nets" od Munch Studios.

    Firespread poster 1. září 2003 | Rozsévání ohně je tu!
    Po dvou měsících usilovné práce vychází náž první výtvor - letecká mise Rozsévání ohně. Je k ní potřeba addon RAH-66 Commanche a podle nás je to nejlepší letecká mise, co jsme viděli. Na to ale nedejte, protoře my nejme schopni objektivního posouzení. Stáhněte a uvidíte sami - mise má jen 259kB, takže se nemusíte bát u svůj modem. Největší problém nám kupodivu dělal anglický překlad (naše překladatelka bydlí na druhé straně republiky) a a vytvoření toho obrázku vpravo. Vše naštěstí dobře dopadlo. Co dodat? Snad jen: Stahujte, stahujte...

    31. srpna 2003 | Obrázky
    V nové sekci obrázky nyní můžete nalézt pár snímků z naší připravované mise. Je hotová přibližně na 99% a pokud vše půjde v pořádku a pokud se zítra dostanu na internet, budete ji moct stahovat. Plánovaná velikost souboru je kolem 225kB.

    31. srpna 2003 | Maličká úprava
    Trošku jsem předělal styl této stránky, i když vzhledově se úprava nijak neprojevuje. Velmi děkuju Alimu, protože až po zobrazení zdrojového kódu jeho stránky jsem plně pochopil využití inframu. Doudám, že mu to nevadí.

    Poněkud horší zpráva se týká vydání mise "Rozsévání ohně", které bylo kvůli nedostačujícímu anglickému překladu posunuto na pondělí 1. září. V ten den je na škole, na kterou chodím (SPŠSE Liberec) stávka, takže budu mít dost času na vyladění posldních chybiček a na konečnou korekci anglických textů.

    30. srpna 2003 | První recenze
    Tak jsem sem dal první recenzi - na misi Ranní rosa od Ježura. je to jedn az nejlepších misí, co jsem kdy hrál - a její hodnocení tomu odpovídá.

    Zítra spřístupníme odkaz na download a hned se tam objeví náš první výtvor - "Rozsévání ohně". Je to náš prázdninový projekt a doufám, že bude stát za to. Betatesteři ho ohodnotili celkem dobře a my doufáme, že se vám bude taky líbit.

    29. srpna 2003 | Spuštěny tyto stránky - a fungují
    Dnes se mi konečně podařilo spustit stránky našeho studia na internetu. Moc toho nefunguje, jen odkaz na recenze (kde mimochodem nefunguje žádná z nich) a tady novinky. V nejbližší době chystáme recenze co největšího počtu misí z Ruprtovy stránky (odkaz je vlevo - je to nejlepší stránka na stahování misí).

    Samozřejmě že tato stránka neslouží pouze k recenzím, máme i své vlastní projekty, jako třeba "Battlefield 2006", na kterých pracujeme. Proto v nejbližší době očekávejte misi "Rozsévaní ohně", ke které je potřeba addon RAH-66 Commanche od DKMM (dá se stáhnout na jejich stránkách nebo na ofp.gamezone.cz.

    29. srpna 2003 | Spuštěny tyto stránky
    Dávám tyhle stránky na internet, ale nějak to nefunguje. Mám málo času, tak se o to pokusím zítra.

    Získejte Firefox! Validní: CSS | XHTML 1.1 (c) 2005/2006 Gaia | Czech | English |